New in; Noosa armband

20 Feb

In de My life in piccs van afgelopen vrijdag konden jullie al mijn Noosa armband voorbij zien komen.. En vandaag uitgebreid verslag met piccs!

 Een collega van mij had er 1 om en ik vond hem echt super tof.. Zo ging ik met vriendlief de stad in en kwam ik thuis met een armbandtie!

Het zakkie waar ie in zat.. Handig.. Maar denk niet dat ik hem nog weer ga gebruiken.. Ik heb m’n sieraden altijd over al en nergens liggen.. Dus zo’n zakkie is niet nodig.. Voor mensen die sieraden altijd in de “verpakking” bewaren is dit natuurlijk wel handig..

De binnen kant van het bandje.. Ik zelf heb de dubbele.. Dus die 2 keer om je pols past.. Je hebt er verschillende maten in.. En aan de binnenkant staat ook welke maat je hebt..

Ik heb dus een dubbele band.. En dus ook 2 rijen waar je Chunks op kunt doen..

De chunks kun je er heel makkelijk op klikken en weer afhalen.. Super handig.. Alle chunks hebben ook een betekennis.. Ik heb er zelf niets mee, maar je krijgt een boekje bij aanschaf van een armband en hier staat alle chunks in plus betekennis..

Ikzelf heb 2 chunks.. Een blauw/groenige en een gele.. Dit is nr 101, ocean sushi.. Staat symbool voor balans en harmonie.. De prijs van deze chunk € 9,95

En de 2e.. nr 98, tsuru.. Deze symboliseerd een lang en gelukkig leven.. Deze kost € 9,95

De armband is in verschillende kleuren diktes en lengtes te verkrijgen.. Verder zijn er ook riemen en sjaals van.. De chunks passen over al op.. Dus dat is wel handig.. De chunks zijn er in 4 prijzen.. € 7,95, € 9,95, € 12,95  en € 15,95

De verkrijgbaarheid is niet heel erg groot.. In zwolle zit maar 1 winkel die het verkoopt.. Op de site van Moosa kun je wel kijken waar bij jou in de buurt er een winkel zit die het verkoopt..

Wat vinden jullie van deze armband, en hebben jullie er zelf ook 1?

Liefs

11 Reacties to “New in; Noosa armband”

  1. Priscilla 20 februari 2012 bij 12:02 #

    Ik kende deze armbanden nog niet maar vind hem wel erg leuk!

  2. beautyforgirls 20 februari 2012 bij 13:34 #

    Die is stoer.
    Liefs, xxx

  3. Amanda 20 februari 2012 bij 19:01 #

    Vind hem heel erg stoer!

  4. Mariel 20 februari 2012 bij 19:41 #

    Erg leuk!

  5. Beauty Koning 21 februari 2012 bij 00:45 #

    Wauw, gave armband! Like it. ;D

  6. sofie 21 februari 2012 bij 11:03 #

    wat een schitterende armband! kende het nog niet, maar vind hem wel leuk! ♥

  7. Laralaurenthia 22 februari 2012 bij 11:23 #

    Hoeveel betaalde je voor de armband?

  8. hilde 26 februari 2012 bij 17:59 #

    ik heb er ook 1tje,
    ben er super blij mee,
    welke kleur heb jij?

  9. jettie hiemstra 9 februari 2013 bij 11:36 #

    Waar in zwolle? Ik rij speciaal die kant op voor zo’n armband.

Geef een reactie

