Bestelling Top Vintage

18 Feb

Afgelopen weekeind was ik eens even vlink aan het bloggen.. En vooral blogs lezenn.. Ik zag weer die super toffe ketting bij Josephine.. En zo kwam ik bij Top vintage terecht!! Een super toffe webshop!! Met sieraden, haaraccesoires, kleding en schoenen! I like it!

Zo bestelde ik zondagavond dus 2 kettingen.. De gene die Josephine had en een andere.. En dinsdag waren ze al binnen!! Super snel zegg! Top levering!

Enn dan nu dus mijn nieuwe aanwinsten..

Tadaaa nummer 1..

.

.

En om m’n nek.. Ik vind hem echt super tof.. En denk dat ik hem vant zomer erg veel ga dragen.. leuk met een shortje en een hempie!

En nummer 2..!

.

.

.

Ik vind hem tof!  Lekker simpel en veel minder aanwezig als de vorige!

Ik heb beide dus gekocht op topvintage.. De 1e was € 19,95 en de 2e een tientje.. Ik vind het niet heel duur!

Wat vinden jullie van deze kettingen en hebben jullie topvintage al eens bezocht?

Liefs!

12 Reacties to “Bestelling Top Vintage”

  1. Lisanne 18 februari 2012 bij 14:20 #

    Hier heb ik een samenwerking mee, binnenkort komt er een leuke give-away over online, dus mocht je nog iets leuks zien.. Hou mijn blog in de gaten, hihi!

    Dat camerakettinkje heb ik in het zwart, en die kun jij binnenkort ook winnen!😀

  2. beautyforgirls 18 februari 2012 bij 15:28 #

    Wat een leuke kettingen.
    Liefs, xx

  3. Cynthiiaa 18 februari 2012 bij 17:40 #

    Mooie kettingen, de tweede vind ik echt amazing!😀

  4. jessy 18 februari 2012 bij 22:35 #

    wauw de eerste ketting vind ik echt prachtig!

  5. Josephine 19 februari 2012 bij 15:10 #

    Wat gaaf dat je hem ook hebt, hij is tof hè!😀

  6. Laura 20 februari 2012 bij 09:20 #

    Leuke spulletjes! x

  7. Vintagirie 20 februari 2012 bij 21:34 #

    Oh my, die eerste ketting is echt super gaaf!!

  8. Judith 20 februari 2012 bij 22:03 #

    Erg leuke kettingen, de eerste is erg gaaf!
    De tweede vind ik ook erg leuk, die zal ik zelf denk ik wat sneller dragen🙂

  9. thebloggingsisters 20 februari 2012 bij 23:27 #

    Wat een leuke kettingen, die drukke is erg leuk🙂
    x Judith

  10. Marieke 21 februari 2012 bij 20:18 #

    Die eerste ketting!❤ Dikke liefde!

  11. petra 21 februari 2012 bij 20:36 #

    Kende de winkel nog niet! supermooie spullen

Geef een reactie

