Geshopt; Blazer

15 Feb

Van de week heb ik weer een wat geshopt op mijn werk.. Soms heel leuk alle dingen die nieuw binnen komen, soms ook niet want er zit vaak leuk spul binnen!!

Deze keer kon ik het niet laten om het mee te nemen, en kan ik deze blazer bij mijn andere blazers voegen..

Snappen jullie nu de titel van mijn outfit van afgelopen week? haha! Ik ben echt gek op deze kleur!!

De knoop..

Het merk..

De mouwen.. Ze zijn dubbel gevouwen.. Ik hou er zelf niet heel erg van en heb ze daarom ook direct terug gevouwen toen ik hem aandeed.. haha!

De blazer komt dus van de scapino.. Voor de geintresseerden.. Er zijn 2 modelen.. Een kortere *deze* en een wat langere.. De gene die ik heb zijn er in het blauw, grijs, rood/roze en deze kleur.. En de lange in het blauw en zwart * en volgens mij mis ik nu nog een kleur..* De prijs? € 29,99

Wat vinden jullie van deze blazer? En dragen jullie ze vaak?

Liefs

4 Reacties to “Geshopt; Blazer”

  1. Marieke 15 februari 2012 bij 21:34 #

    Ik vind hem heel mooi, toffe kleur!

  2. Beauty Koning 15 februari 2012 bij 22:04 #

    Wat een gave kleur zeg, like it!

  3. beautyforgirls 15 februari 2012 bij 23:47 #

    Die is zo mooi. Gave kleur.
    Liefs, xxx

  4. Desiree 16 februari 2012 bij 07:39 #

    Lekker knallend kleurtje🙂

Geef een reactie

