Valentijnsdag Hot or Not?

14 Feb

Yup, vandaag is het weer zo ver.. De dag van de liefde.. Je vriendje verrassen met een mooie roos, een kaartje schrijven voor je stille liefde of mee uiteten genomen worden door je vriend.. Het kan allemaal..

Ik zelf ben niet zo van de valentijnsdag.. Heb er eigenlijk zelf nooit echt aangedaan, op een keer een kaartje aan een stille liefde.. Maar nu ik vriendlief heb zit ik toch wat te twijfelen.. Wel of geen kleinigheidje halen.. We hebben er niets over afgesproken.. En eigenlijk vind ik het ook wel een beetje een domme dag.. Waarom persee die dag vertellen dat je elkaar zo leuk vind.. Kan dat niet op een andere dag? Ik vind van wel!!

En wat vind jij; Valentijns dag Hot or Not? Ga jij iets voor je vriendje doen? of ga jij je stille liefde wat doen zodat die misschien jou ook ziet staan?

Liefs

Eén reactie to “Valentijnsdag Hot or Not?”

  1. Beauty Koning 14 februari 2012 bij 19:48 #

    Ik vind het not, waarom laat je alleen die dag zien dat je van iemand houdt? Toevallig moest ik ook gewoon aan het werk ect. :’) Met kerst daarintegen.. :p

Geef een reactie

