My Outfit; Love this Colour..

13 Feb

Vandaag een typische Juudith outfit.. Simpele broek, vestje er op, sjaal om en makkelijke schoenen eronder.. Ik hou van deze outfits.. Ze zullen voor jullie misschien niet zo boeiend zijn, vandaar dat er niet zo vaak outfit post’n zijn.. Maar ik ga m’n best doen!

.

.

.

Vest – Scapino // hempie – H&M // Broek – Scooter // Schoenen – Vans // Riem – Okay // Sjaal – Scapino // Muts – Barts // Ketting – Bijou Brigitte // Horloge – Adidas // Armband – H&M

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs

2 Reacties to “My Outfit; Love this Colour..”

  1. Beauty Koning 13 februari 2012 bij 17:44 #

    Oh, wauw! Wat een gave swaaaag. Ik vind je veters echt gaaf gecombineerd bij je gehele outfit, sowieso ben ik een fan van kleuren combineren met de rest van je outfit. Een kleur, blabla, je snapt wel wat ik bedoel. In ieder geval vind ik een geslaagde outfit!

  2. beautyforgirls 13 februari 2012 bij 22:49 #

    Echt een stoere outfit. Dit past ook zo goed bij jouw. Leuke kleur schoenen heb je gecombineerd met het vest.
    Liefs xxxx

Geef een reactie

