My Eyes; Going to the Forest

12 Feb

Deze keer een grone look.. Groen is niet echt mijn kleur.. Doe mij maar een velle kleur of zwart /grijs! maar ik moeten zeggen dat ik deze look toch aardig geslaagd ben..

.

.

.

Wat heb ik gebruikt;
Oogschaduw basis hema
Sleek Storm palette
Sleek Safarie palette
John van G oogpotlood
Catrice better than waterproof mascara

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

 

5 Reacties to “My Eyes; Going to the Forest”

  1. Beauty Koning 12 februari 2012 bij 19:04 #

    Wauw, prachtige look! De donkere kleur in je arcadeboog is echt AMAZING! Girl, you got some nice skills.

  2. Sarah 12 februari 2012 bij 19:26 #

    Nice! Ik hou van groene tinten!

  3. beautyforgirls 12 februari 2012 bij 20:02 #

    Wat een prachtige oogschaduw.
    Heel mooi gedaan.
    Liefs, xxx

  4. axelleeee 12 februari 2012 bij 21:01 #

    wauw erg mooie look !

Geef een reactie

