En alweer nieuwe schoenen..

8 Feb

Dat ik een schoenen tik heb weten jullie inmiddels wel.. Dat ik van Vans hou is ook wel bekend.. En dat ik alweer een paar nieuwe heb gekocht, zal vast niet als een verrassing komen..

Wanneer ik met vriendlief naar de stad ga, gaan we eigenlijk altijd even bij de Sneakers kijken.. Onze favoriete shop.. Helaas komen we *lees; IK * bijna altijd wel weer met schoenen naar buiten.. Ik schaam me diep, heel diep..

Maar inmiddels is mijn schaamte in blijschap verandert en ga ik even mijn mooie nieuwe liefde aan jullie laten zien.. hihi

Vooraanzicht..

Achter aanzich..

.

.

Ik hou van deze schoenen!! Die kleuren, lekker fris en ze zitten zooooo fijn.. Maar dat doen al mijn vans, hihi!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe schatjes?

Liefs

6 Reacties to “En alweer nieuwe schoenen..”

  1. Lisanne 8 februari 2012 bij 17:31 #

    Wauw, me likeeeee!

  2. Beauty Koning 8 februari 2012 bij 18:22 #

    Wauw, wat een gave Vans heb je gekocht! Amazing die blauwe kleur bij de roze tint, mooi contrast.😀

  3. beautyforgirls 8 februari 2012 bij 19:27 #

    Deze zijn leuk!
    Liefs, xxx

  4. Desiree 8 februari 2012 bij 20:54 #

    Wat een mooie kleuren!

  5. Loeder 9 februari 2012 bij 07:45 #

    erg leuk, lekkere frisse kleurtjes!

  6. Josephine 10 februari 2012 bij 22:43 #

    Wat zijn ze leuk!

Geef een reactie

