Stash; Lippenbalsems

7 Feb

Dat het koud is hoef ik niemand meer te vertellen.. Dat iedereen de lippen kapot heeft zal ook wel niet een wonder zijn.. Wat gaan we er aan doen? Smerennn!! En niet met de standaard vasaline, maar met lekkere smaakjes.. Vandaag zien jullie mijn lippenbalsems.. Het zijn er niet zo veel, maar wel lekkere..

Alles bij elkaar… Ik zei het al, het is niet veel..

.

.

.

.

.

Alles op m’n arm aangebracht.. Sommigen hebben een kleurtje, en sommige niet.. Mij maakt het niet zo veel uit, al moet ik nog even wennen aan mijn sleek pout polish..

En dan even de volgorde die op mijn arm zit, van lings naar rechts..
The body shop spiced vanilla – The body shop Born lippy Strawberry – Sleek Pout Polish perfect plum – Standaard vasaline – Candy Kisses Watermelon – Candy Kisses Very Cherry – Nivea creme – Yves Rocher beaume hydratant..

Candy kisses watermelon en de standaard vasaline zitten eigenlijk altijd in m’n tas.. Vind het wel fijn om zoiets altijd bij me te hebben.. Verder doe ik er ook vaak een in m’n zakken als ik wegga.. al vergeet ik dit wel eens..

Hebben jullie ook altijd lippenbalm bij jullie en welke vinden jullie fijn?

Liefs

9 Reacties to “Stash; Lippenbalsems”

  1. Linda 7 februari 2012 bij 18:32 #

    die lipbalsem van yves rocher is echt fijn🙂

  2. Beauty Koning 7 februari 2012 bij 19:03 #

    Wauw, mooie lippenbalsem stash!😀 Stashes bekijken blijft leuk, hier en daar spot ik altijd weer een favoriet of een product dat ik wil hebben.😀 De Sleek Pout Polisch is echt perfect voor een tintje op je lippen, mooi product! Ik heb altijd de TBS Strawberry bij mij, die jij ook hebt in je stash.😀

  3. Amanda 7 februari 2012 bij 19:37 #

    Ik vind dat je er nog redelijk veel hebt!

  4. beautyforgirls 7 februari 2012 bij 22:04 #

    Ik heb er ook zoveel. Gebruik iedere keer weer een ander.
    Liefs, xxx

  5. axelleeee 7 februari 2012 bij 22:55 #

    goh jij hebt er veel !

  6. Desiree 8 februari 2012 bij 07:42 #

    Wat veel lippenbalsems heb jij. Ik heb er tegenwoordig nog maar een, een lippenbalsem van the Body Shop.

  7. sofie 8 februari 2012 bij 12:07 #

    leuke stash! die cherry & watermelon lipbalm heb ik ook🙂 ♥

  8. stylishing 8 februari 2012 bij 17:19 #

    Nivea creme is toch geen lippenbalsem? althans ik heb dat nog nooit op mijn lippen gesmeerd gebruik het voor droge plekken op mijn huid.
    leuke stash heb je!

  9. Loeder 9 februari 2012 bij 07:46 #

    leuke fotos, hou van stash fotos hihi
    heb zelf ook een shitload aan balsems maar heb toch altijd mn 8 hours cream bij me eigenlijk, prima voor mn lippen🙂

Geef een reactie

