My Outfit; Ik weet geen naam, ghehe

6 Feb

Okay de naam van dit artikel slaat nergens op haha, maaar ik wist echt geen naam voor deze outfit.. ik vind zowiezo namen voor outfits iets wat lastig haha!

Vandaag een wat nettere outfit.. Niet echt mijn stijl, maar af en toe draag ik ze toch wel.. Soms moet je gewoon ff wat netter voor de dag komen..

Okay let niet op mijn vage hooft.. ghehe..

Met een zwarte sjaal..

Met een roze/groene sjaal..

Wat draag ik:
Blazer – H&M
Hempje – H&M
Rokje – Scapino
Legging – Ter stal
Laarzen – Schuurman schoenen

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs

5 Reacties to “My Outfit; Ik weet geen naam, ghehe”

  1. Denise 6 februari 2012 bij 11:37 #

    Leuke outfit!

  2. Cynthiiaa 6 februari 2012 bij 12:15 #

    Je ziet er netjes uit, wat een leuke outfit!🙂

  3. Lisanne 6 februari 2012 bij 21:46 #

    Staat je goed!😀

  4. LisaLinse 7 februari 2012 bij 14:52 #

    leuke laarsjes🙂

  5. sofie 8 februari 2012 bij 12:07 #

    leuk rokje! ♥

Geef een reactie

