The Body Shop; Born Lippy Strawberry Lipbalm

5 Feb

Hier *klik* konden jullie mijn bestelling van The Body Shop al zien.. Naar wat gebruik dan ook mijn laatste mening en wel over de Born Lippy Strawberry limpenbalsem..

En daar issy dan.. En ik moet zeggen ik vind hem echt fijn! En dan heb ik niet snel met een lippenbalsem..

Het formaat is handig, en er zit een makklijke sluiting op.. De kleur vind ik ook leuk.. En leuk dat het doorschijnend is!

En dan hoe die smeert? Heeeeerlijk.. Lekkere geur, en plakt niet.. Laat een glans achter op mijn lippen maar niet te opvallend.. Ik hou er vann!

En dat allemaal voor € 5,- ik hou ervan.. Hiervan ga ik er denk ik meer halen.. Of iig andere smaken!!

Wat vinden jullie van deze lipbalm?

Liefs

5 Reacties to “The Body Shop; Born Lippy Strawberry Lipbalm”

  1. Paola 5 februari 2012 bij 18:23 #

    Hij lijkt me heerlijk! Helaas heb ik nog niks van tbs en lukt online bestellen me niet..

  2. Beauty Koning 5 februari 2012 bij 19:44 #

    Die is zo fijn! Hij smeert inderdaad heel smooth, de geur echt om op te eten!

  3. Amanda 5 februari 2012 bij 20:03 #

    Hij lijkt me erg fijn!

  4. Josephine 5 februari 2012 bij 20:18 #

    Ik heb hem ook, hij ruikt zo lekker!

  5. beautyforgirls 5 februari 2012 bij 22:27 #

    Deze moet ik hebben, zal van de week even kijken bij de TBS.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

