My Eyes; Winter Wonder

4 Feb

En het is weer tijd voor een my eyes.. Deze keer om een beetje met het weer mee te gaan.. Een ijzige look.. Beetje overdreven misschien, maar wel een beetje de ijskleurtjes.. Toen ik deze look aan het maken was, was ik een beetje in de EFF stemming.. En bedacht ik dat deze look echt tof geweest zou zijn bij mijn kostuum van de fair in 2010.. Hier was ik Jadis, de ijskoningin uit Narnia.. *klik en klik voor piccs*

.

.

.

Nou perfect voor dit koude weer toch?

Wat ik heb gebruikt:
L.a colors ocean breeze – witte kleur
L.a colors ocean breeze – blauwe kleur
John van G oogpotlood
Catrice better then waterproof mascara

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

4 Reacties to “My Eyes; Winter Wonder”

  1. beautyforgirls 4 februari 2012 bij 18:56 #

    Ik hou wel van blauwe tinten, mooi lijntje heb je boven je wimpers gemaakt.
    Liefs, xxx

  2. Lisanne 4 februari 2012 bij 19:51 #

    Wauw, mooi zeg!

  3. Beauty Koning 4 februari 2012 bij 22:27 #

    Wauw, wat een gave look zeg! Oh my, die witte oogschaduwtint in combinatie met de blauwe kleur is echt .. amaaaazing!

  4. natasha 5 februari 2012 bij 20:45 #

    gaaf zeg! echt knap!
    ik volg je via bloglovin, volg je me terug?
    x liefs

    natasha-dailyfashion.blogspot.com

Geef een reactie

