My life in Piccs # 5

3 Feb

Zooo vandaag de eerste my life in piccs.. Of iig onder die naam.. Mijn sneak peak artikelen ga ik nog veranderen in My life in Piccs dus vandaar dat dit nr 5 is..

 

Mijn niewe ring, waarover jullie *klik* al een artikel over konden lezen..

 

We kregen in de winkel vorige week nieuw blazers binnen.. Ik vond ze zo gaaf dat ik er wel 1 wou hebben.. Maar wist zelf niet goed welke, dus maakte een picc voor vriendlief, met de 3 die een optie waren erop..

De dag voordat mijn artikel over mijn nieuwe boots online kwam *klik* was ik met vriendlief in de stad, en kochten wij allebei een paar Vans.. Dit is mijn paar geworden.. Het erge is dat ik die avond ook nog een paar laarzen kocht.. ghehe

Mama had een sjaal voor mij gebreid en vriendlief vond het wel erg gaaf, dat hij er ook wel een wou.. Toen ik even bij mams op bezoek was maakte ik snel ff een picc om het begin te laten zien aan vriendlief..

En dan als laatste een foto van mijn heerlijke stukje koek.. Het was bij de Jubal weer tijd voor de jaarlijkse verkoop van de koeken.. Natuurlijk moesten wij zelf ook een koek mee naar huis nemen, en smulde ik er tijden de pauze lekker van!

Zoo dat was het weer.. Nu komt er maandag pas weer een artikel online.. Helaaas.. Daar gaat m’n goeie voornemen.. Maar het is momenteel even niet anders..

Liefs!

Eén reactie to “My life in Piccs # 5”

  1. beautyforgirls 3 februari 2012 bij 20:21 #

    De ring is leuk.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

