Warme sjaal voor het koude weer!!

2 Feb
Ha, toch nog een artikel online vandaag.. Ik moest eigenlijk werken omdat me collega ziek was, maar er was iemand anders geregeld omdat ik anders dik in de over uren kom.. En dat mag niet.. Duss ik werd om 11 uur verblijd met een smsje je bent vrij.. Altijd fijn!!

Dat het koud is hoef ik niemand te vertellen! Ik vind het zelf niet erg, ik hou er wel van, zolang ik maar kan schaatsen.. hihi!! Een poos geleden kocht ik al een muts.. Ik hou van mutsen, ookal heb ik ze nooit op.. Enn mama vond het toen wel leuk om er een bijpassende sjaal bij te maken.. Het heeft even geduurd maar hij is af.. En ik ben er zooooo blij mee =D hihi

Tadaaa een close up..

.

Het is echt een heerlijke sjaal.. Super lang, hij kan 3 keer om m’n nek en dan heb ik nog wat over.. Hihi.. En mama heeft er lekkere lange slieten aangemaakt..

Voor de mensen die breien snappen.. Me mamsie heeft in plaats van 1 draad 4 draden gebruikt.. * 4 verschillende kleuren * Ze heeft het op een pen 9 gebreid.. Enn verder valt er niet zo veel over te vertellen…

Wat vinden jullie van deze sjaal en houden jullie ook zo van die lange sjaals?

Liefs

2 Reacties to “Warme sjaal voor het koude weer!!”

  1. beautyforgirls 2 februari 2012 bij 19:40 #

    Wat een leuke kleuren en lekker warm.
    Liefs, xx

  2. Ineke 3 februari 2012 bij 09:37 #

    Super leuke kleuren😮
    Alleen denk ik dat mijn breiskills nog iets te laag zijn om met 4draden te breien😀.

Geef een reactie

