Nieuwe Categorie; My life in piccs

2 Feb

Gister vertelde ik nog dat ik maandag pas weer ging postenn!! Daar is iets verandering in gekomen.. Ik had nog een paar uurtjes vrij, en ben met een nieuwe categorie gekomen.. Namelijk; My life in Picss.. Normalieter was dit Sneak Peak in my lifee.. Dit was ook geen categorie, maar plaatste ik gewoon onder persoonlijk.. Ik heb besloten om een nieuwe naam aan te geven enn er een aparte categorie aan te geven.. Ik wil dit namelijk weekelijks laten terug komen.. En ik zit zelf te denken aan de vrijdag.. Dus morgen de eerste; My life in piccs online!

Verder ga ik volgende week bezig met het herorganiseren van de site, dus als je vind dat er meer categorien moeten zijn, of iets anders.. Let me know!

Liefs

Eén reactie to “Nieuwe Categorie; My life in piccs”

  1. beautyforgirls 2 februari 2012 bij 19:57 #

    Wat leuk dat je dit gaat doen. Ik ben benieuwd.
    Liefs, xx

Geef een reactie

