Personal; soms geen update? En vraag voor jullie!

1 Feb

Vandaag ff een stikkie over hoe het kan dat er zo af en toe geen artikels online staan.. Ondanks dat mijn goede voornemen elke dag een post plaatsen was..

Zoals jullie weten werk ik bij Scapino.. Ik werk in er kleinste filiaal van Nederland en heb een 28 uren contract.. Nu zul je denken tijd zat om te posten.. Ik werk vaak om de week in het weekeind en de andere weekeind besteed ik aan vriendlief.. Doen we wat leuks, gaan we na de stad of zijn we in huis bezig.. De artikelen die in het weekeind online komen plan ik eerder in de week dus al in.. In de weekend ben ik ook nauwelijks online te vinden.. Door de weeks maak ik dus al mijn artikelen.. Ik werk allen heel verschillend.. Elke week werk ik zo ongeveer andere dagen.. Daarbij komt bij dat mijn collega nog wel eens ziek is.. Waardoor ik dus al een aantal keer een dag of 2 moest invallen.. Mijn vrije dagen gebruik ik om alles voor m’n bloggie te doen en dat loopt op zo’n dag dus uit in het niets..

Dan heb ik nog een vraag aan jullie.. Wat vinden jullie leuk om op watevahdude te zien? Dit mag echt van alles zijn.. Dus laat je mening vooral hieronder achter!!

Morgen ben k al het goed is wel vrij dus dan komen er weer leuke Posts online *maar waarschijnlijk wel iets later op de dag*

Liefs!!

EDIT: Helaas donderdag ook niet vrij, dus maandag komt er pas weer een artikel online..

Eén reactie to “Personal; soms geen update? En vraag voor jullie!”

  1. beautyforgirls 1 februari 2012 bij 20:45 #

    Misschien nailarts en outfit foto’s. Dat vind ik altijd wel leuk.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

