Yves Rocher Milde Make Up Reiniger

30 Jan

Na mijn artikelen over de hydraterende handcreme *klik* en de Extra Voluma mascara * klik* Vandaag tijd voor de Milde Make up Reiniger.. Deze moest ik natuurlijk even uitgebreid uittesten!

Ik kreeg alle producten van mijn mamsie, zo ook deze.. Ik heb hele gevoelige huid bij mijn ogen, en ik kan ook niet te veel dagen achter elkaar veel oogschaduw gebruiken, dan is alles geirriteerd.. Heeel irritant.. Mijn moeder vond deze oog reiniger en bestelde hem voor me mee.. Nou ik was benieuwd!

Wat zegt Yves Rocher er zelf over:

Met de reiniging voor gevoelige ogen wordt zelfs de hardnekkigste oogmake-up in een oogwenk verwijderd, zelfs waterproof.
Hoeft niet te worden afgespoeld.

Schudden voor gebruik.
Breng het product met een watje aan op de ogen

En de watten om te gebruiken.. Ik moet zeggen dat deze erg fijn zijn.. En niet zomaar uit elkaar vallen!

En dan de test.. Werk het echt? Deze foto is van deze look *klik* 

Dit haalde ik er allemaal af.. Best veel en iejll.. Hierna heb ik nog een ander watje gebruikt en daarna kreeg ik het resultaat van hieronder..

Een zo goed als schoon oog.. En dan nog het belangrijkste, was mijn huid ook geirriteerd naar gebruik? Nee, eigenlijk niet! Ik was hier best wel bang voor.. En dan vooral voor het geval dat ik nog 3 dagen met een ontzettend rode huid zou rondlopen, maar dit was niet het geval! Gelukkig!!

Erg goed product dit dus, die ik zonder problemen gebruik! Heel fijn!! Ik ben tevreden..!!

De prijs van het product weet ik zo niet.. Aangezien mamsie um besteld en betaald had!

Wat vinden jullie van dit product?

Liefs

4 Reacties to “Yves Rocher Milde Make Up Reiniger”

  1. beautyforgirls 30 januari 2012 bij 23:49 #

    Wat haalt dit product goed de make-up eraf. Deze ga ik even onthouden.
    Liefs, xx

  2. Desiree 31 januari 2012 bij 07:43 #

    Klinkt goed, die reiniger.

  3. Amanda 31 januari 2012 bij 22:13 #

    Hij verwijderd inderdaad goed je make up! Jammer dat hier geen Yves rocher zit anders had ik hem denk ik wel gehaald als mijn remover op was.

  4. Ineke 1 februari 2012 bij 10:55 #

    Dit kan misschien wel een goede oplossing zijn voor mij. Want ik heb vaak last van mijn ogen..

Geef een reactie

