New Boots

27 Jan
Ja hoor het is weer eens zo ver.. Ik kocht weer nieuwe schoenen.. Oeps.. Deze keer alleen wel voor een prikkie! Ik vond deze schoenen al zo lang leuk en elke keer als ik er op het werk langs liep dach ik; Zal ik ze wel of niet meenemen.. Ik deed het maar niet, tot dat de afprijzing begon en deze laarzen nog maar € 10,- waren *normaal waren ze € 49,99*
 
En zo kan ik deze beauty’s bij de rest van m’n vele schoenen zetten!
 

.

.

Zijn ze niet moooi? De kleur is taupe.. En ik heb heel erg zitten twijfelen tussen de grijz en deze kleur.. Verder zijn ze er ook nog in het zwart en bruin, voor de geintresseerden hihi!

Wat vinden jullie van deze schoenen?

Liefs

6 Reacties to “New Boots”

  1. sofie 27 januari 2012 bij 21:23 #

    oh wow, ze zijn prachtig! ♥

  2. petra 27 januari 2012 bij 21:47 #

    Oh, ze zijn leuk en lekker warm!!

  3. Lisanne 27 januari 2012 bij 23:29 #

    Wat een mooien! Ze zien er in ieder geval ook lekker warm uit =D

  4. beautyforgirls 29 januari 2012 bij 01:50 #

    Die wil ik ook, wat zullen ze lekker warm zitten.
    Liefs, xxx

  5. Nina 29 januari 2012 bij 18:55 #

    maar waar heb je ze gekocht?

Geef een reactie

