Persoonlijk; Sporten – Go or No go?

24 Jan

In mijn goede voornemens artikel *klik* konden jullie al lezen dat ik gezonder wou gaan eten.. Nu ik dat een beetje aan het proberen ben, wil ik helemaal gezonder gaan doen.. Ik wil weer gaan sportenn.. Sinds groep 6 heb ik niet gesport.. Dat is dus zo’n 10 jaar.. Ik speelde volleybal, heb op turnen gezeten, en heb paardgereden.. Verder heb nog een blauwe donderdag gevoetbalt.. Daarna heb ik scouting weer opgepakt en sindsdien heb ik niet meer gesport…

Schandalig..!!

Nu ik gezonder wil gaan eten, wil ik me ook weer wat fitter gaan voelen.. Weer een beetje een conditie opbouwen.. En lekker in m’n vel zitten..

Nou kan ik zo een aantal sporten opnoemen die me leuk lijken, maar die in nederland niet te doen zijn.. Lees; Surfen of snowboardenn..

Bron

Helaas die vallen dus al af.. Nu ben ik een beetje aan het kijken wat ik wil en wat ook leuk is.. Voetbal valt af, aangezien ik niet op zaterdag wedstrijden kan spelen en 2 keer in de week trainen me eigenlijk te veel is.. Tennis en hockey vallen eigenlijk ook al af.. Dat is waarschijnlijk toch niet mijn ding..

 

Nu denken jullie misschien; ja leuk, maar wat wil je met dit artikel.. Nouu ik wil wel eens weten wat jullie een toffe sport vinden enn wat er dan zo leuk aan die sport is.. Dus kom maar op!! Ik sta voor alles open =D

Liefs

 

4 Reacties to “Persoonlijk; Sporten – Go or No go?”

  1. Lionessofstyle 24 januari 2012 bij 21:04 #

    Misschien niet de meest leuke sport, maar ik loop 3x in de week hard met het hardloop programma van Evi Galjaard via vlaanderen sport. Gewoon de podcast downloaden. Hier zitten ook muziekjes in en ze verteld precies wat je moet doenšŸ™‚
    En het fijnste is dat je het kan doen wanneer je wil en eigenlijk alleen hardloopschoenen hoeft te kopenšŸ™‚
    xx

  2. Ineke 25 januari 2012 bij 10:31 #

    Helaas ka ik je hierbij niet helpen want ik zoek eigenlijk zelf een sport om te doen. Alleen ontbreekt de moed soms nog om na het werken te gaan sportenšŸ˜€.

  3. cƩleste 25 januari 2012 bij 12:46 #

    Ik heb heel erg lang op paardrijden gezetenšŸ™‚

  4. beautyforgirls 25 januari 2012 bij 14:55 #

    Zelf sport ik niet, geen tijd voor.
    Liefs, xx

Geef een reactie

