Sneak Peak # 4

23 Jan

En het is weer tijd voor een sneak peak.. Ik denk dat ik hier een wekelijks iets van ga maken, op een vaste dag met m’n twitter dingetjes enzo.. Misschien wel leuk.. Wat denken jullie?

Deze foto maakte ik tijdens de expositite waar ik stond met mijn badeendjes.. Ik verveelde me zoo.. dat ik maar foto’s van an alles en nog wat ging maken en die ging bewerken met instagram…

En deze foto maakte/bewerkte ik ook uit verveling..

Nieuwjaarsdag waren we bij opa en oma op bezoek.. M’n oom was er ook en had de hond mee.. T liefe beessie vond t nodig om vlak voor mijn poten te gaan liggenn.. zodat ik heel ongemakkelijk om de bank zat..

De brandweer was grootschalig ingerukt en stond voor de winkel op de straat.. Wat was het geval? 1 losse dakpan.. 2 busjes waren redelijk snel weg, waarna er een hoogwerker uit zwolle kwam om de pannen weer recht te leggen..

Romantisch uit eten met vriendlief.. Haha! De zondag is vaak onze lekkere chill dag, en dan eten we vaak makkelijk.. Lees; tosti, pannekoek, mc donalds, pizza of lasagne.. haha!! Dit keer was de mac aan de beurt

Mijn mooie rood gelakte nagels.. Nouja gesponsde

En maar eens beginnen met mijn goede voornemen.. Wat gezonder etenn! Heerlijk crackers met komkommer en kaas.!

Zoo dat was weer een sneak peak.. Willen jullie je mening delen over als je het leuk vinden om zoiets weekelijks te zien?

Liefs

4 Reacties to “Sneak Peak # 4”

  1. Amanda 23 januari 2012 bij 20:02 #

    Die gesponsde nagellak ziet er leuk uit.

  2. stylishing 23 januari 2012 bij 20:10 #

    Leuke foto’s!

  3. Desiree 24 januari 2012 bij 20:31 #

    Lijkt mij wel leuk om regelmatig dit soort blogposts voorbij te zien komen🙂

  4. petra 27 januari 2012 bij 21:47 #

    Oh, zoveel leuke foto’s!

Geef een reactie

