My Eyes; Simpel Bruin

22 Jan

Vandaag een vrij simpele mij eyes.. Deze look maakte ik een jaar of 2 gelede best vaak bij mezelf.. Ik hield toen van bruin.. Nu niet meer en ben ik meer gek op grijs en zwart.. Maar deze look vind ik wel een post waard..

.

.

.

Enn een full face foto..

Voor deze look heb ik alleen het Sleek storm palette gebruikt.. De oogschaduwbasis van de hema, een John van G oogpotlood en mijn catrice better than waterproof mascara..

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs!

4 Reacties to “My Eyes; Simpel Bruin”

  1. Valeria 23 januari 2012 bij 00:53 #

    mooie look, staat je goed🙂

  2. zarahcari 23 januari 2012 bij 15:51 #

    Erg mooie look, ben zelf ook van de bruin tinten, draag bijna niks anders.

  3. Desiree 23 januari 2012 bij 20:51 #

    Mooie ooglook!

  4. Ineke 25 januari 2012 bij 10:26 #

    Zeer geslaagde look..

Geef een reactie

