Yves Rocher hydraterende handcreme

21 Jan

Gister konden jullie al lezen *klik* dat ik van mijn mamsie een aantal dingen van de yves rocher had gekregen.. Vandaag is de hydraterende handcreme aan de beurt.. Het een wel een sample formaat maar dat doet er niet toe.. Mijn mamsie was al reuze enthousiast naar een keer gebruiken, en ik nu ook..

Okay het is een kleintje.. *lees 30 ml* Maar dat is wel handig, past het tenminste in m’n tas.. Ik vind de kleur ook wel leuk!! lekker fleurig.. Dat ben ik wel nogig met al die regen..

En zo klein is ie dus.. Past mooi in mijn hand..

De opening.. lekker klein! Vind ik zelf wel zo handig.. Zo heb je tenminste niet in een keer een dikke kwak op je hand.. Een klein beetje van deze creme is al genoeg.. Hij smeert makkelijk uit.. De geur is ook heeerlijk!!

op de site van Yves rocher zijn verschillende handcreme’s te koop.. Vanaf  € 2,10… Super cheap.. Enn lekker zijn ze zeker!

Heb jij al gehoord van deze Handcreme’s? En lijkt hij jou wat?

Liefs

2 Reacties to “Yves Rocher hydraterende handcreme”

  1. beautyforgirls 21 januari 2012 bij 13:05 #

    Deze heb ik ook, echt een fijne créme.
    Liefs, xxx

  2. Lisanne 22 januari 2012 bij 01:14 #

    Lijkt me fijn!

Geef een reactie

