Yves Rocher Extra Volume Mascara

20 Jan

Een poosje geleden bestelde mijn moeder wat dingetjes bij de Yves Rocher.. Hierbij kreeg ze ook wat gratis dingetjes en die mocht ik wel hebben.. Nooit verkeerd.. Zo kreeg ik een Mascara en een handcreme.. Verder bestelde ze voor me nog een zachte reiniging voor gevoelige ogen.. Tja die heb ik wel..

Vandaag mijn mening over de Extra Voluma Mascara..

Wat zegt yves rocher er zelf over;
Extra volume mascara: volle, gescheiden wimpers dankzij het microvezelborsteltje. Verrijkt met cellulose voor meer volume.

Mascara voor extreem volle wimpers.
Een rijke samenstelling die de wimpers één voor één omhult en voller maak zonder klontjes en zonder de wimpers te verzwaren.
Het exclusieve double action borsteltje scheidt de wimpers en maakt ze gladder en voller voor een extra volume-effect.
Voor een betoverende, spectaculaire oogopslag.

Allereerst de verpakking.. Een mooie blauwe kleur.. Ik vind hem wel mooi eigenlijk.. Er staat duidelijk op wat het is.. ook wel zo fijn..

En op de onderkant staat d ekleur + nummer..

Foto zonder mascara..

En een foto met mascara.. Ik vind hem best goed eigenlijk.. M’n wimpers zijn zonder mascara niet heel bijzonder.. Maar met mascara lijkt het een stuk beter.. Ondanks dat ik normaal altijd een waterproof mascara gebruik, ga ik deze ook gebruiken! Ik ben tevredenn!! Dan de prijs.. Ik heb hem gekregen van me mamsie en zij kreeg hem er gratis bij, maar op de webshop is € 8,70 momenteel.. Normaal is die € 14,50

Hebben jullie al eens macara van yves rocher gebruikt en wat vinden jullie ervan?

Liefs!

3 Reacties to “Yves Rocher Extra Volume Mascara”

  1. Paola 20 januari 2012 bij 21:10 #

    Deze heb ik eerder ook gehad! Ik vond hem erg fijn.. Tegenwoordig bestel ik eigenlijk bijna nooit meer bij de Yves rocher..

  2. beautyforgirls 20 januari 2012 bij 22:01 #

    Deze is heel erg fijn, geeft een mooi neutraal effect aan je wimpers.
    Liefs, xxx

Trackbacks/Pingbacks

  1. Yves Rocher hydraterende handcreme « Watevahdude's Blog - 21 januari 2012

    […] konden jullie al lezen *klik* dat ik van mijn mamsie een aantal dingen van de yves rocher had gekregen.. Vandaag is de […]

Geef een reactie

