Getaggd; 11 vragen

17 Jan

Vandaag kreeg ik een tweet van Lara.. Ze had me getaggd! Super leuk!! Enn eigenlijk vond ik hem best wel tof, vandaar dat ik hem ga doen =]

Het is een tagg met 11 vragen, die bedacht zijn door Lara;

Tha rules;

  • You must post these rules.
  • Each person must post 11 things about themselves on their blog.
  • Answer the questions the tagger set for you in their post, and create 11 new questions for the people you tag to answer.
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  • Go to their page and tell them you have linked him or her.
  • No tag backs.
  • No stuff in the tagging section about ‘you are tagged if you are reading this.’ You legitimately have to tag 11 people.

Enn dit waren de vragen van Lara aan mij;

1. Als je de rest van je leven met 1 make-up product moet doen, welke zou het zijn?
Dit is een makelijke! Dit is zowiezo oogpotlood.. Het merk maakt me nog niet eens zoveel uit.. Als ik maar oogpotlood kan dragen.. Zonder ooglotlood ben ik echt lijkbleek..
2. Is er iets wat je al je hele leven wilt doen, maar je niet durft?
Nouja m’n hele leven is wat overdreven, maar ik wil al heel lang een keer een parachute sprong maken.. Probleempje; Ik durf niet in een vliegtuig te stappen! ghehe.. Verder droom ik er al jaren van om naar Limburg te gaan verhuizen, maar dit gaat um zowiezo de komende jaren niet worden..
3. Wat zou je doen met een miljoen?
Hier heb ik het met oud en nieuw nog met vriendlief overgehad.. Want stel wij zouden met ons staatslot een mooie prijs winnen; wat zouden we dan doen? Nouu aller eerst een nieuwe auto.. Ik rij nu in het bakbeest van mijn mama en vriendlief heeft een mini *een ouderwetse* wat voor sommige dingen niet zo handig is.. Verder zou ik opzoek gaan naar een mooi vrijstaand huis ergens op het land.. maar dan ben ik wel iets meer dan een miljoen nodig haha!

bron

4. Wat is je favoriete vakantieland?
Nouu ik ben nog nooit buiten Nederland op vakantie geweest haha!! Met het gezin zijn wij altijd in Limburg geweest en nooit verder… Maar daar komt dit jaar waarschijnijk verandering in..
5. Wat is het eerst wat je doet als je s’ochtends uit bed komt?
Brood in de magnetron doen, zodat ik als ik klaar ben met douche/wassen/make-uppen/aankleden m’n brood kan smeren..
6. Als je een muziek intrument zou kunnen bespelen wat zou het dan zijn?
Nouu ik speel al een muziek instrument.. En kan er zelfs 2 bespelen.. maar ik zou nog wel heel graag piono willen leren spelen! Zelf speel ik Trompet en heb ik een aantal jaren snair gespeeld..

Bron

7. Je favoriete qoute uit een film
Pfff moeilijk… Ik onthoud zulk soort dingen eigenlijk niet.. haha!
8. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Vandaaag!! Uit het werk
9. Proef je het verschil tussen Pepsie en Coca Cola?
Ik denk het niet.. Ik drink geen prik haha!
10. Heb je vroeger weleens stiekem de make-up van je moeder gepakt/gebruikt?
haha jaa! Echt wel, wie niet? M’n moeder had altijd van die mini lippenstiftjes en nagellak van de Yver Rocher.. Die vond ik altijd wel intressant om te proberen..
11. Benoem je favoriete brood beleg
Kaas.. kaas en nog eens kaas.. Is zo ongeveer het enige wat ik op brood doe!!

Sooo thats it.. Nu weten jullie weer wat meer van mij!! En dan hieronder mijn 11 vragen;

1. Hoe vaak snooze je altijd je wekker?
2. Wat is je favoriete make-up?
3. Hoe verplaats je jezelf het liefst? Fiets auto openbaarvervoer?
4. Waar zou je ooit nog wel eens op vakantie naar toe willen?
5. Heb je een boyfriend?
6. Wat is je favo kleur?
7. Wat is het tofste nummer wat je ooit geluisterd hebt?
8. Welk eten vind je echt heel iejl?
10. In Welke stad ga je het liefst winkelen?
11. Wat voor een schoenen draag je t liefst?

Enn dan de mensen die ik tagg; Anne, Kelly, Esmay, Nyria, Desiree.. I know ik kan niet tellenn.. maar ik vind 11 wel heel erg veel! Verder is iedereen natuurlijk vrij om hem over te nemen.. Laat het dan ff wete hieronder.. Dan kom k ff kijkenn!

Liefss

11 Reacties to “Getaggd; 11 vragen”

  1. Paola 17 januari 2012 bij 21:58 #

    Leuke tag en leuke antwoorden! En ik denk dat iedereen vroeger wel stiekem make-up van haar moeder pakte.. Zo heb ik vroeger notencreme op mijn gezicht gesmeerd! Niet zo slim, want werd erg bruin, met een hoop strepen!

  2. Anne vdh 17 januari 2012 bij 22:28 #

    Bedankt voor de tag superleuk! Ik ga hem volgende week doen! Leuke vragen heb je bedacht!:)
    Ik ben erg benieuwd waarom je in Limburg wilt wonen en waar in Limburg. Heb daar familie wonen dus kom er nog wel eens, maar ik zou toch graag in Amsterdam willen blijven wonen^_^

    • Juudith/Watevahdude 17 januari 2012 bij 22:36 #

      Okayy leuk!! Ben benieuwd naar je antwoordenn!! Ik ben vanaf klein kind af aan daar altijd geweest voor de vakantie’s enzo.. Nu voelt het er als thuis komen.. Ik voel me er goed en het voelt vertrouwd en daarom wil ik er graag naar toe.. Als ik ooit ga, dan ga ik naar het zuiden van limburg in de buurt ergens van Gulpen.. Ken je dat?

      • Anne vdh 18 januari 2012 bij 16:17 #

        Nee sorry heb nog nooit van Gulpen gehoord, waar ik dan af en toe ben is in de richting van Roermond.
        Even een vraagje, er staat dat je zelf 11 vragen hebt verzonnen. maar ik zie er maar 4, klopt dat?:)

        • Juudith 18 januari 2012 bij 19:12 #

          Ahh Roermond daar gaan we vaak langs om naar de outlet shop te gaan!! Gulpen ligt no zo’n uur naar benede rijden verder!! Uhm ja oeps!! Ik had maar 4 vragen en toen opgeslagen.. Heb de andere er ook bij gezet

  3. Elana 18 januari 2012 bij 18:28 #

    Leuk om bij anderen te lezen, ik heb hem een tijdje geleden ook gedaan🙂
    Superleuke blog, ik volg je met bloglovin🙂
    xx

  4. beautyforgirls 18 januari 2012 bij 21:28 #

    Bedankt voor de tag!
    Echt super leuk om te lezen.
    Liefs xxxx

  5. Angélique (@AngeliqueSSL) 19 januari 2012 bij 13:35 #

    Leuk om te lezen!

  6. Judith 19 januari 2012 bij 13:48 #

    Leuke tag!🙂
    Erg leuk altijd om te lezen!

  7. Desiree 20 januari 2012 bij 07:39 #

    Ik ga ‘m zeker overnemen🙂

  8. Laralaurentia 20 januari 2012 bij 12:18 #

    Super leuk om te lezen! En leuk dat je de tag ook gedaan hebt.
    Fijn weekend

Geef een reactie

