The Body Shop; Spiced Vanilla

15 Jan

Vandaag mijn mening over een aantal producte van de Spiced Vanilla lijn van The Body Shop.. Ik heb ze nu eventjes in huis en ben ze al flink aan het gebruiken..

De 3 producten die ik bestelde.. Een body butter, een body scrub en een lipbalm..

Aller eerst de lipbalm.. Mooi klein potje wat overal inpast.. Ik vind de kleur ook erg leuk.. echt vanilla..

De inhoud is 15 ml.. Niet heel veel.. Maar voor een lipbalm genoeg.. Ik ben vaak wel snel klaar met altijd de zelfde smeren.. Het potje zit ook helemaal tot aan de nok toe vol.. altijd fijn..!! Verder smeert die fijn en zit die niet te plakkerig op mijn lippen!! Fijn product

De body butter.. Ik hou van body butters.. Lekker voor m’n droge benen.. Heerlijk

Ik had verwacht dat deze bodybutter best wel hard zou zijn.. Maar dat valt me echt super mee!! Hij smeert makkelijk uit en is makkelijk uit de verpakkig te halen!

En dan als laatst de body scrub.. Heerlijk spul.. Ik vind scrubs zo lekker.. Vooral in de zomer als m’n huid best veel te verduren krijgt door de zon..

Dit product vind ik zoooo lekker.. En ook vriendlief vind hem lekker!! Zitten lekker grote scrub deeltjes in.. Of dat vind ik en je bent niet super veel nodig.. Altijd leuk bij een lekker product..

De geur van alle 3 vind ik lekker, maar niet super speciaal.. Gewoon vanilla achtig!

Hebben jullie nog iets van deze lijn aangeschaft en wat vinden jullie ervan?

Liefs

6 Reacties to “The Body Shop; Spiced Vanilla”

  1. Marieke 15 januari 2012 bij 19:02 #

    Ziet er leuk uit! En dat ze naar vanille ruiken is natuurlijk altijd goed😀

  2. beautyforgirls 15 januari 2012 bij 22:46 #

    Ik wil hier nog echt wat van aanschaffen. Wat ziet dat er heerlijk uit.
    Liefs, xxx

  3. Paola 16 januari 2012 bij 10:24 #

    Ik heb nog helemaal niks van tbs, maar deze lijn lijkt me wel erg lekker!

  4. Dorien 16 januari 2012 bij 10:54 #

    Ik ben echt absoluut een grote fan van body butter en scrubs, maar de geur vanille vind ik verschrikkelijk😀 doe mij maar liever kokosnoot ofzo😉

  5. mademoiselle 16 januari 2012 bij 14:17 #

    Ik houd van vanille, maar die geur is voor mij net té overdosis vanille. Geef mij maar sinaas, satsuma of moringa!

  6. Anne vdh 17 januari 2012 bij 20:52 #

    Oeh altijd als ik een ongebruikte boddybutter op een foto zie wil ik echt een grote hand eruit halen en lekker smeren! Heerlijk!:D

Geef een reactie

