De Perfecte Wing..

13 Jan

Laats schreef ik een artikel over de essence extra long lasting eyeliner pen *Klik* Ik vertelde dat ik niet zo’n held ben in een mooi streepje zetten, maaar vandaag is het me gelukt.. En aanschouw hier het resultaat..

Ik ben er best trots op als ik eerlijk ben haha!

En m’n oog dicht.. Best netjes toch? I know de foto is een beetje onscherp, maar kreeg um er niet beter op..

Wat vinden jullie? Goed gelukt voor een eyeliner sucker?

Liefs

3 Reacties to “De Perfecte Wing..”

  1. Martine 13 januari 2012 bij 22:02 #

    Ziet er goed uit! Ik gebruik bijna geen eyeliner en dat kun je ook wel zien als ik het wel op heb haah😛
    x Martine

  2. Sharon 14 januari 2012 bij 13:22 #

    De wing is zeker goed gelukt!

  3. Jorinde 23 januari 2012 bij 17:55 #

    Ik vind hem mooi gelukt.

Geef een reactie

