Plannen en Goede Voornemens 2012

11 Jan

2012 is inmiddels al weer een ruime week aan de gang, en vandaag kom k maar eens met mijn goede voornemens en plannen van dit jaar.. Want wat wil ik eigenlijk allemaal bereiken/doen dit jaar.. Genoeg in iedergeval;

Wat ik allemaal wil doen dit jaar;
* Ik wil dit jaar eigenlijk Engeland bezoeken.. En dan met name London.. En dit natuurlijk het liefst met vriendlief!! Lekker een weekeindje weg ofzo

* Een keer piccs maken op de EFF inplaats van zelf in kostuum rondlopen.. Kan ik een mooie start maken met mijn portofolio

* Een bloggersmeet!! Dit lijkt me super tof om een keer te doen.. Dus lijkt je dit ook wat, laat dan ff een reactie achter..

* Dit jaar wil ik eigenlijk een aantal dingen aanschaffen voor mijn camera om wat uittebreiden.. Een statief erbij, een flitser (eventueel voor een studio) en een fisheye lens..

* Op zomervakantie met vriendlief.. En dan niet naar het standaard Limburg, maar naar Frankrijk ofzoo!

Goede voornemens;
* Wat gezonder eten.. Ik ben echt een sucker in gezond eten.. Dit vooral ook omdat ik niet heel veel lust.. Daar gaat dit jaar verandering in komen.. Of ik ga het proberenn

* Proberen het bloggen echt vast te houden.. En dan misschien niet elke dag een artikel, maar wel een aantal per week.. Ik vind het blogger echt leuk en leuk om alle reactie te lezenn!!

Okaay verder kan ik echt niet wat verzinnen.. Heeel slecht.. Maar ik kan wel 100 dingen verzinnen, maar die kan ik toch niet allemaal waarmaken haha!!

Hebben jullie nog goede voornemens of plannen voor dit jaar?

Liefs

3 Reacties to “Plannen en Goede Voornemens 2012”

  1. Nathalie 11 januari 2012 bij 13:13 #

    Haha goede voornemens! Gezonder eten hoort ook zeker bij de mijne.🙂 x

  2. Vintagirie 11 januari 2012 bij 15:49 #

    Conditie opbouwen en in het universitair volleybalteam komen! Dat is mijn doel van dit jaar. En al mijn vakken halen natuurlijk.

  3. Elana 13 januari 2012 bij 15:01 #

    Haha, altijd leuk om te lezen.
    Ik heb als enige grote voornemen, rust en tijd nemen voor dingen die ik wil doen🙂
    Leuke blog!
    xxx

Geef een reactie

