Gefaald: Reading and Movie Challange

10 Jan

Iets meer als een jaar geleden kwam ik op het idee om mee te gaan doen aan een movie challange en een reading challange.. De uitdaging om 20 boeken te lezen en 150 films te kijken.. Dat moest een eitje zijn tochh?

Helaas niet dus.. Ik heb GEFAALD…

Mijn movie lijstje kwam niet verder dan 65, al komen er een aantal bij die niet genoteerd stonden.. En mijn boeken lijstje kwam niet verder dan 5 gelezen boeken.. Boek 6 ligt inmiddels als meer als een half jaar op het kastje stof te vangen.. OEPS…

Ik ben dus zegmaar gewoon ik ben knetter hard gefaald, niet een beetje maar echt mega veel! Stom stom stom..

Ik wou dit jaar opnieuw beginnen, maar denk dat ik het toch maar niet doe… Ik ga het toch niet halen haha!!

Wie heeft er nog aan 1 van deze of bij challanges meegedaan? en heb jij hem wel gehaald?

Liefs

Geef een reactie

