The Body Shop; Banana Shampoo en Conditioner

9 Jan

Van de week konden jullie al zien dat ik mijn bestelling van The Body Shop binnen had.. De producten heb ik inmiddels een aantal keer gebruikt, en vandaag mijn mening over de eerste producten.. De Banana Shamoo en Conditioner..

Ik moet zeggen dat ik best te vreden ben over deze productenn.. Aller eerst de Shampoo

Super fijn product.. Verpakking is makkelijk, en niet te groot.. Staat duidelijk op wat er in zit.. Alleen de geur? Nee die vind ik niet heel erg fijn.. Eerst dach ik banaan? Hmm dat moet wel lekker zijn, maar ik vind hem een beetje naar bananen snoepjes ruiken..

En de opening/sluiting.. Ik vind dit soort openingen fijn, veel beter als de draaidoppen.. Verder is het gaatje vrij klein en komt er dus niet te veel product in een keer uit!

Dit product vind ik erg fijn voor mijn haar.. Al merk ik wel dat ik de conditioner wel nodig ben..

En dan de conditioner.. Zelfde verpakking, zelfde sluiting, zelfde geur *zo ongeveer* Ik ben tevreden!! De geur is gelukkig vrij snel verdwenen en wanneer ik de shampoo en de conditioner gebruikt hebt, voelt mijn haar super zacht aan!! heeerlijk!!

Mijn mening? Een erg fijn product!! Dat de geur niet helemaal mijn ding is neem ik voor lief, want dit spul is echt goed voor mijn haar!!

Beide producten kocht ik op de Webshop van The Body Shop en Kosten € 4,- per stuk!

Wat vinden jullie van deze producten? En hebben jullie ze zelf wel eens geprobeerd?

Liefs

2 Reacties to “The Body Shop; Banana Shampoo en Conditioner”

  1. beautyforgirls 9 januari 2012 bij 21:49 #

    Ik moet deze een keer proberen. Volgens mij moet je echt van deze geur houden.
    Liefs xxx

  2. Angelique 10 januari 2012 bij 20:36 #

    Lijkt me echt heerlijk deze!

Geef een reactie

