My Eyes; Blue with Black

7 Jan

Laats was ik al wat spelen met mijn oogschaduw toen ik de roze zwarte look maakte.. Deze keer was ik weer aan het spelen en kwam dit er uit..

.

.

.

Wat heb ik gebruikt?
* Oogschaduwbasis Hema
* Blauwe kleur uit L.A. Colors Ocean Breeze
* Zwart en grijs uit Sleek Bad Girl Palette
* Oogpotlood John van G
* Catrice better than waterproof mascara

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

4 Reacties to “My Eyes; Blue with Black”

  1. Marieke 7 januari 2012 bij 16:04 #

    Wauw, supermooi gedaan!

  2. beautyforgirls 8 januari 2012 bij 11:25 #

    Heel erg mooi gedaan. De kleuren lopen goed met elkaar over.
    Liefs, xxx

  3. Femke 10 januari 2012 bij 14:53 #

    Ziet er echt super gaaf uit, mooi voor ’s avonds! X

  4. Lotte 10 januari 2012 bij 19:45 #

    Mooie ooglook!

Geef een reactie

