My Outfit; Happy Newyear

6 Jan

Vandaag de outfit die ik met oud en nieuw droeg.. Een best simpele outfit, maar wel lekker comfy voor op de bank.. Aangezien wij de hele avond hebben bankgehangenn..

.

.

Vest – Only
Shirt – The Sting
Rokje – Hema
Legging – Ter Stal
Schoenen – Vans
Sjaal – Scapino

 Wat vinden jullie van deze outfit? En droegen jullie met oud en nieuw ook iets makkelijks of juist iets netjes?

Liefs

3 Reacties to “My Outfit; Happy Newyear”

  1. beautyforgirls 6 januari 2012 bij 20:19 #

    Wat een leuke schoenen.
    I love the outfit.
    Liefs, xxx

  2. Romy 8 januari 2012 bij 17:36 #

    Leuke outfit! Ik zit zo naar jou foto te kijken alleen ik begrijp de schaduw niet echt haha.

    • Juudith/Watevahdude 9 januari 2012 bij 11:22 #

      Dankjewel!! Nouu dat komt denk ik, omdat ik onder een wand sta met licht naar beneden, en ik de fliters aan heb😉 Licht van voor en bovenn =D

Geef een reactie

