Serie; Wie is de reisleider

5 Jan

Ik schreef er al eens eerder over * klik * Wie is de reisleider.. Het tofste programma everrrr.. Okay dat is misschien wat overdreven, maaar super leuk is het well!

Enn vandaag begint het weer =D Ladiehee!! Super tof..

Dit jaar zijn er iets meer reisleiders en super leuke.. Namelijk Gordon, Jamai, Gigi Ravelli, Horace Cohen, Judith Osborn en ‘Gooisch Meisje’ Pauline Wingelaar.. Echt allemaal super verschillende mensen! Zoo leuk!!

Ik ben echt super benieuwd..

Dus check vanavond allemaal rtl 5 om 21.30 uur.. =D

Ga jij kijken?

Liefs

 

2 Reacties to “Serie; Wie is de reisleider”

  1. stylishing 7 januari 2012 bij 23:39 #

    Ik heb het donderdag avond gezien. Geweldige serie nu al!! Ik ben benieuwd hoe gordon het gaat doen.

    • Juudith/Watevahdude 10 januari 2012 bij 20:46 #

      Oooh ja ik ben ook zo benieuwd hoe hij het gaat doenn!! Volgens mij is hij best leuk als reisleiderr!!

Geef een reactie

