Ontvangen; Mijn bestelling bij The Body Shop

4 Jan

Ik las er overal al verhalen over, en allemaal paar positief.. Zo kon ik het ook niet laten om mijn eerste body shop bestelling te plaatsen.. Best slecht, want ik kon natuurlijk ook gewoon mijn fietsje pakken en naar de stad sjeesenn! Uhuhh ik ben lui in mijn vakantie geweest, dus ik heb lekker lang uit op de bank wat dingetjes besteld..

Enn afgelopen dinsdag was mijn pakketje binnen!!

Het was natuurlijk in een doos verpakt, die mooi klein was.. Heel fijn.. Daaruit toverde ik deze 2 tasjes..

Banana Shampoo en Conditioner..

Spiced Vanilla Body Butter, Body Scrub en Lip Balm

Strawberry Lip Balm.. Deze bestelde ik er maar bij om geen verzend kosten te betalen.. Tja kosten voor niets of er een product voor? Ik kies voor het 2e..

Wat vinden jullie van deze producten en hebben jullie nog iets gekocht bij The Body Shop?

Wil je nou ergens een review van, laat het dan even achter bij de comments..

Liefs

4 Reacties to “Ontvangen; Mijn bestelling bij The Body Shop”

  1. Desiree 4 januari 2012 bij 19:12 #

    Wat een leuke bestelling! De Spiced Vanilla producten zijn heerlijk.

  2. beautyforgirls 4 januari 2012 bij 19:55 #

    Wat een heerlijke dingen.
    Ik ben heel benieuwd wat je van de shampoo en conditioner vind. Ze ruiken in iedergeval heerlijk.
    Liefs, xxx

  3. stylishing 4 januari 2012 bij 20:54 #

    Oeh dat lijken mij fijne producten! Zelf vind ik de spiced vanilla collectie ook heerlijk!

  4. Laralaurenthia 4 januari 2012 bij 21:32 #

    De bananen shampoo heb ik ook, maar deze voed mijn haar niet genoeg, dus gebruik hem niet meer.

Geef een reactie

