Geshopt in Maastricht, Roermond en binnen H&M

2 Jan

Afgelopen vrijdag ben ik een dagje met vriendlief op stap geweest.. Eerst zijn we naar Maastricht geweest en daarna naar de Outletshopping in Roermond.. Verder kreeg ik mijn H&M bestelling binnen.. En kocht ik een trui in zwolle..

Aanschouw mijn nieuwe aanwinsten;

Dit adidas horloge kocht ik in de Adidas shop.. Ik had die winkel echt nog nooit eerder daar gezien, maar het is zo’n toffe winkel!!

Het horloge had 40 % korting.. En ik wou al een poosje een wit horloge dus nam ik hem mee..

Prijs € 30,-

Bij de Vans shop kocht ik een nieuw paar schoenen.. Yushh alweer.. Ik weet het

Ik ben echt verliefd op deze schoenen! Die kleur, Love it!!

Prijs € 42,-

Dan kocht ik nog een portomonee bij de Vans.. Mijn vorige portomonee was ook van de Vans en die beviel super goed..

Prijs € 11,-

Bij de Only kocht ik dit vest.. Was in de aanbieding van € 39,99 na € 25,-

En dan al laatste het vest wat ik bij de H&M besteld had, en geen plaatje van kon vinden.. De prijs hiervan weet ik even niet meer..

Wat vinden jullie van mijn geshopte dingetjes?

Liefs

Eén reactie to “Geshopt in Maastricht, Roermond en binnen H&M”

  1. Pretty Beauty Land 3 januari 2012 bij 15:55 #

    hele leuke shoplog!

Geef een reactie

