Fijne jaarwisseling!

31 Dec

Wanneer ik dit typ, word ik al vergezeld door vuurwerk.. *en het is nog maar donderdag* Onderwijl jullie dit lezen, ben ik *ligt er natuurlijk aan wanneer jullie dit lezen, ghehe* Lekker aan het cupcakes bakken met mijn zusjes en vriendlief.. Deze om savonds lekker met z’n allen op te smikkelen..

Wij gaan oud en nieuw vieren met mijn ouders, 2e ouders en broertje en zusjes.. Mijn broer komt volgens mij niet langs.. Maar die komt vast na 12 uur nog wel..

M’n zusjes hebben er al weken zin in, dat we weer met z’n allen oud en nieuw gaan vieren! Ik stiekem ook wel! Vorig jaar was het super leuk!! Dus dit jaar vast weer..

Dus bij deze wens ik jullie allemaal een super fijne en leuke jaarwisseling!! Enn komen jullie allemaal in 2012 weer terug om mijn blog te bezoeken! Enn even het standaard zinnetje; Allemaal de vingertjes heel houden he!

Tot in 2012 allemaal!!

Veel liefs!

2 Reacties to “Fijne jaarwisseling!”

  1. beautyforgirls 31 december 2011 bij 21:24 #

    Fijne jaarswisseling en een goed 2012.
    Liefs, xxxx

  2. thebloggingsisters 2 januari 2012 bij 11:21 #

    Jij ook een gelukkig nieuwjaar naamgenootje!🙂
    Liefs Judith

Geef een reactie

