Mijn bijwerk tasje.

30 Dec

Okay de titel van dit artikel was een beetje lastig.. Want hoe noem je zo’n tasje in je tas waar je make up in zit om overdag alles bij te werken? I Don’t Know, haha!! Dus als iemand het weet Tell Me! haha!!

 Iedereen heeft het vast wel, wat labello in de tas, een oogpotlood of een lipstick.. Bij mij is het een toilet tasje vol.. Oep.. Dit vooral voor de gevallen, na het werk nog ergens naar toe moeten, of plotseling bij vriendlief blijven slapen..

Mijn super cute Hello Kitty tasje.. Ik hou van Hello Kitty!! Stiekem heb ik er nog 1 van, om mijn nitendo in te doen hihi..

Maar dit tasje zit dus altijd in mijn tas.. Benieuwd wat er in zit?

En dit zit er allemaal in.. Nivea soft, Catrice Better than Waterproof mascara, John van G oogpotlood, Catrice eyeliner, Catrice coverstick, Etos oogschaduwbasis, Geurtje, Essence eyeliner, puntenslijper, nivea creme, pincet, haar elesstiekjes en schuifje, de pil, oogschaduwpalet en lippenbalsem..

Best veel, ik weet het.. Maar het is wel makkelijk en neemt helemaal niet zoveel ruimte in..

Wat hebben jullie altijd bij je?

Liefs

2 Reacties to “Mijn bijwerk tasje.”

  1. beautyforgirls 30 december 2011 bij 22:24 #

    Ik neem ook ongeveer zulke producten mee, wat een schattig tasje.
    Liefs, xxx

  2. Beauty Koning 30 december 2011 bij 23:14 #

    A lot! Ik neem alleen een lippenbalsem, lipliner die ik die dag op heb + lipgloss of lipstick mee. Verder een aantal schuifspeldjes die nog in mijn tas liggen + een spiegel en mijn travelspray. Ik neem bijna geen oog make-up mee, omdat ik er vanuit ga dat het goed blijft zitten, maar ik weet ook dat ik het anders alleen maar blijf bijwerken en aan het einde van de dag dikke klontenwimpers heb. ;’)

Geef een reactie

