Nivea Pure & Natural Verzachtende Dagcreme

29 Dec

Een poosje geleden kwam ik tot de conclusie dat mijn welvertrouwde steamcream op ging raken.. Ik vroeg me af als ik die zelfde steamcream nog een keer wou, of misschien ook wel eens een andere dagcreme wou proberen.. Zo ging ik wat winkels langs en besloot ik een dagcreme van Nivea mee te nemen.. Maar wat vind ik er nu van? Ben ik er blij mee of wil ik liever mijn steam cream weer?

Hier mijn mening;

De verpakking; Simpel wit doosje met duidelijk er op hoe en wat.. Zo staat er op de voorkant wat het is en staan op de zeikanten informatie..

Pure & Natural. De kracht van de natuur zichtbaar op uw huid. De milde Pure & Natural verzachtende dagcreme voor de droge of gevoelige huid met Bio Argan Olie en Bio kamille:

* Ondersteunt het natuurlijke evenwicht van de huid
* Laat de huid de hele dag zacht en gehydrateert aanvoelen
* De huid ziet er gezond en stralend uit

Huidvriendelijk en dermatologisch goedgekeurd. Geschikt voor de gevoelige huid.

Verder zijn de Argan Olie en Kamille biologisch geteeld en zitten er geen parabenen, siliconen, kleurstoffen en minerale oliën in. 95 % van de ingrediënten zijn biologisch.. Altijd fijn!! Verder is het doosje helemaal van recyclebaar materiaal gemaakt.. Nog een extra plus punt..

De creme zelf zit in een stevig glazen potje met een platic deksel.. Passend bij zo ongeveer alle nivea producten..

Het enige nadeel vind ik het standaart folie wat over de creme zit.. Normaal vind ik het het fijn, zo zie je tenminste dat iemnd anders aan het product heeft gezeten.. Bij deze vond ik het wat minder.. Kreeg hem er bijna niet af, en het lipje scheurde er bijna direct al van af, zodat het lastig werd om de rest er af te halen..

Hier zie je de resten van de folie nog.. Kreeg het er niet verder af.. Verder zie je wel dat het potje zo goed als helemal vol zit.. Vind ik altijd wel net zo fijn!

Wanneer ik de creme voor het eerst gebruikte moest ik even wennen.. De creme is dikker als mijn vertrouwde steamcream.. Maar smeert wel heerlijk uit.. Ook hoef je niet veel te gebruiken.. Verder voel je de creme lekker in je huid trekken! Heerlijk vind ik dat, dan heb je tenminste het gevoel dat je iets op je huid smeert..

Samen gesomd een goed product om te gebruiken! En gebruik hem elke dag.. De prijs € 8,95. Daar kun je hem helemaal niet voor laten staan?

Wat vinden jullie van deze dagcreme? En welke gebruiken jullie?

Liefs

Eén reactie to “Nivea Pure & Natural Verzachtende Dagcreme”

  1. sofie 30 december 2011 bij 10:35 #

    leuke review! ik heb ook zo’n pot van nivea als dagcrème🙂 ♥

Geef een reactie

