Sneak Peak in my live # 3

28 Dec

En weer eens een sneak peak.. En wel de 3e! Enjoyy!

Tijdens het Sinterklaar feest van Jubal moet ik natuurlijk even met zwarte piet op de foto..

M’n zusje ging op de prullebak zitten.. En krak kapot wassie..

Ik kwam deze mooie pumps tegen in het systeem op het werk! Die moest ik hebben..

Vriendlief en ik willen graag vissenn.. En hebben de tofste vissenkom oooit gevonden.. Nu nog aanschaffenn

Na een dagje balansen op het werk, moesten alle stikkertjes weer van de schappen en kledingrekken gehaald worden..

Maar eens nieuwe schaatsen gekocht.. Beetje jammer dat ik ze tot nu nog niet gebruikt heb..

Ik en een goeie vriend, voor het eerst in onze kleding voor de kerstnachtdienst.. Heel charmant..

Paar ballonnen opgeblazen..

Mijn nagels

Middag eten in de vakantie..

Gezellig de kaarsjes aan in huis..

Yummieeee!! magnum gold =D

Zoo en dat was het weer…

Liefs

5 Reacties to “Sneak Peak in my live # 3”

  1. beautyforgirls 28 december 2011 bij 20:27 #

    Wat een leuke foto’s.
    Liefs, xxx

  2. Priscilla 28 december 2011 bij 21:01 #

    Heel erg leuk om te zien! Die vissenkom!!

  3. cylia 28 december 2011 bij 21:37 #

    wat een leuke foto’s allemaal:) PS. Kerst is over, maar ik wil je nog steeds een cadeau geven.. Doe mee met mijn ‘Mystery fashion goodiebag’ giveaway met Monki, Pull & Bear goodies en meer! http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/12/giveaway-x-mystery-fashion-goodiebag.html

  4. petra 29 december 2011 bij 11:30 #

    Hihi, superleuke foto’s!

  5. Josephine 29 december 2011 bij 17:41 #

    Oeeh je nagels zijn echt superleuk en ik vind de pumps erg mooi😀

Geef een reactie

