H&M Bestelling

27 Dec

Het is al eventjes geleden dat ik een H&M bestelling geplaatst had… Van de week was het weer zover en bestelde vriendlief en ik een aantal dingetjes.. Vandaag laat ik zien wat ik besteld heb..

 

Ik bestelde voor mezelf 3 dingen.. Dit rokje € 9,95 Als ik um hou weet ik nog niet.. even kijken als ik hem echt leuk vind..

Een vest alla dit wou ik al eventjes.. En nu dan toch maar een besteld.. Ik bestelde um voor € 29,95.. Toen ik vandaag plaatjes ging zoeken, was die in ene € 17,95.. Oneerlijk..

Enn verder bestelde ik nog een shirt.. Hiervan kan ik alleen geen plaatje vinden.. Heel raar, want ik hem um wel besteld.. Maar hij zou wel uitverkocht ofzo zijn..

Hebben jullie nog wat besteld de laatste tijd?

Liefs

Geef een reactie

