My Nails; Purple Graffitie Nails

25 Dec

Vandaag een my nails met mijn nieuwe wicc lakje in combi met een paars lakje van catrice en een zwarte lak van essence..

.

Let trouwens niet op de mooie paarse randjes op mijn vingers.. Mijn nagels waren nog nat *anders moest ik in het donker foto’s maken* en ik haal de *gesmeerde* lak altijd pas weg als het gedroogd is..

Wat heb ik gebruikt;
* Catrice Nail Expert Smooting Base Coat
* Wicc 108 Canberra
* Catrice 110 Poison Me, Poison You!
* Essence Multi Dimension 20 Fatal
* Essence Quick dry Top coat

Wat vinden jullie van deze kleuren combi?

Liefs

Eén reactie to “My Nails; Purple Graffitie Nails”

  1. beautyforgirls 25 december 2011 bij 15:26 #

    Wat een mooie nailart.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

