Merry Christmas!!

24 Dec

Jaa hoor het is eindelijk zover!! Kerst!! Voor de meeste mensen een leuke en gezellige tijd.. Gezellig samen zijn met familie, de gezellige sfeer in huis, en het lekkere eten.. Ik mis alleen de sneeuw nog..

Mijn plannen voor kerst? Kerstavond zit ik de hele avond in de kerk.. Ik werk mee aan de kerk dienst.. Elk jaar is deze dienst anders ingericht.. Ze hebben we al eens een wandeling gehad door het bos waarmee je het kerst verhaal mee maakt, een zangdienst en een musical.. Dit jaar was het weer tijd voor een musical.. En zo ben ik samen met de rest van de commisie al bezig met kerst.. * I know lekker optijd* Kerstavond voeren wij 3 keer de musical op! Het is een vrij modern stuk en gaat over de trein naar Bethlehem.. Ik speel samen met een vriend van me voor oudjes.. Erg leuk!

1e kerstdag gaan we gezellig naar m’n schoonouders.. Daar zullen mijn zwager en schoonzus ook zijn en Opa en oma ook! Erg gezellig! We gaan lekker met z’n allen eten!

2e kerstdag gaan we bij mijn ouders langs.. Niet zo lang aangezien m’n ouders kerstavond en 1e kerstdag zo ongeveer alleen maar in de kerk leven.. En dan gaan we waarschijnlijk met z’n 2tjes etenn! Yushh en dan is kerst alweer voorbij..

Wat gaan jullie doen met de kerst en vinden jullie het leuk om foto’s te zien van de dienst waarin ik mee werk en hoe ik er dan uitzie?

En dan als laatste; Iedereen super fijne kerstdagen!! Geniet er lekker van!!

Liefs

4 Reacties to “Merry Christmas!!”

  1. Priscilla 24 december 2011 bij 20:23 #

    Jij ook fijne Kerstdagen! Wat leuk zo’n musical!
    Wij gaan nooit naar de kerk. We zijn vandaag bij mijn ouders geweest + eten en morgen doen we hetzelfde bij mijn schoonouders. Tweede kerstdag hebben we “vrij”!

  2. Angelique 25 december 2011 bij 10:28 #

    Merry Christmas!

  3. beautyforgirls 25 december 2011 bij 13:04 #

    Fijne kerstdagen meid.
    Liefs, xxx

  4. petra 25 december 2011 bij 13:09 #

    Merry christmas xx

Geef een reactie

