Gosh Velvet Touch Lipstick 134 & 146

24 Dec

Afgelopen week was er bij de kruidvat 1 + 2 gratis op alle Gosh producten.. Deze kans kon ik niet voorbij laten gaan en ik kocht 2 lipsticks.. Ik draag eigenlijk nooit lipstick en daarom ging ik voor 2 wat neutralere kleuren namelijk 134 Darling en 146 cappuccino

Wat zegt Gosh zelf over dit product;

GOSH VELVET TOUCH LIPSTICK gives an intense and lasting color to the lips due to a high concentration of color pigments. The creamy lipstick contains a new type of light reflecting pigments that give the lips a bright and shiny look.

Ben ik het hier mee eens? Lees dan snel verderr..

De verpakking vind ik echt strak.. Mooi zwart, met een randje met Gosh erop..

Mooi het verschil met mat en glans..

Nr. 134 Darling..

En de kleur, een mooie nude kleur..

Nr. 146 Cappuccino..

Dit is ook een nude kleur, maar wel iets donkerder.. De kleur komt niet helemaal over een.. in het echt is die ietsiepietsie donkerder

De kleuren.. Ze liggen best wel dicht bij elkaar!

I know mooie foto.. Maar dit zijn mijn kale lippen.. Beetje verlept door het weer.. oeps..

Nr 134

Ik had verwacht dat deze kleur bijna niet te zien zou zijn op mijn lippen, maar het valt me niet tegen!

Nr 146

Deze kleur valt me ook zeker niet tegen! mooi nude en niet te opvallend, maar wel zichtbaar! Ik hou er wel van!

Wat vinden jullie van deze 2 kleuren? en hebben jullie nog wat gekocht tijden de 1 + 1 gratis actie bij de kruidvat?

Liefs

Geef een reactie

