My Eyes: Hot Pink with Black

23 Dec

Vandaag een ooglook voor jullie! Dit post ik eigenlijk nooit, omdat ik er nooit echt mee bezig ben.. Maar van de week ben ik eens wezen expirimenteren met mijn palette’s met dit als resultaat!

.

.

.

Wat heb ik gebruikt:
* Oogschaduwbasis – HEMA
* Roze – Sleek Monaco Palette
* Roze kleur – 2e van links – L.A. Colors Lollipop Palette
* Zwart en Grijs – Sleek Bad Girl Palette

Het is best een zware look, maar ik vind hem best goed gelukt! Het roze knalt er mooi uit en loopt mooi over in het zwarte!

Wat vinden jullie van deze look?

Liefs

5 Reacties to “My Eyes: Hot Pink with Black”

  1. Siel 23 december 2011 bij 13:18 #

    Wauw, wat een prachtige look!
    En zo mooi gelukt🙂
    bij mij mislukt het altijd

  2. beautyforgirls 23 december 2011 bij 14:21 #

    Wauw, wel heel mooi gedaan. echt een goede combinatie.
    Liefs, xxx

  3. Nathalie 23 december 2011 bij 19:25 #

    Erg mooi gedaan zeg! x

  4. caroline. 23 december 2011 bij 21:29 #

    ziet er heel goed uit!! echt mooie look!

  5. Priscilla 24 december 2011 bij 20:20 #

    Heel mooi! Ik hou wel van deze combinatie!

Geef een reactie

