Mijn telefoon; Wat vind ik er van

22 Dec

Ik heb hem inmiddels al een poosje, en vandaag vond ik het wel tijd voor een; Mijn mening er over.. Ik ben nu gewend aan mijn phone..

Ik heb dus sinds eind September een nieuwe phone.. En wel de Iphone 4.. Aan de voorkant heb ik een beschermlaagje.. Kun je wel zien aan de bubbeltjes.. Zo lastig om hem er strak op de krijgen.. Gelukkig zijn de bubbeltjes niet irritant..

De achterkant.. Zie je bij mij niets van, aangezien ik er een hoesje omheen heb.. Wanneer je dat niet wilt, kun je er ook een beschermlaagje op doen.. Mijn vriend heeft dit en dat scheelt wel een boel..

Mijn uber mooie hoesje.. Deze zit er echt alleen maar om.. Mijn andere hoesjes gebruik ik helemaal niet..

Dan het begin scherm.. Met datum en tijd.. En het open sliden..

Mijn begin scherm met alle standaard apps.. Berichten, agenda, foto’s camera en ga maar door..

Mijn 2e scherm met bijna alle gedownloade apps.. Natuurlijk de belangrijkste, Facebook en twitter.. Hyves gebruik ik eigenlijk nooit.. Maar voor de mensen die geen facebook hebben en me wille stalke op hyves heb ik die nog maar.. Daarnaast een MB meter, nu.nl en instagram.. De mb meter is echt super handig.. Kun je invoeren hoeveel internet je in je abbo hebt, en houdt die precies bij hoeveel mb je verbruikt hebt, en hoeveel dagen je nog moet.. Nu.nl voor het nieuws en instagram voor het foto bewerken.. Gebruik ik niet heel vaak.. Dan nog wat dingetjes wat wel handig is, maar weinig gebruikt word.. Tumblr, bloglovin’, Runkeeper, Flashligt, wordpress – om even te kijken hoeveel bezoekers ik gehad heb, en een QR Reader.. Voor het geval dat..

De games.. Heel belangrijk natuurlijk voor de saaie uurtjes.. Wordfeud kan natuurlijk niet missen.. Speel het maar weinig.. En ben der niet zo goed in.. Verder Angry bird free, unblock me, Mahjong, wf helper, Jewel craft, fruitninjalite, een smurfen spel en Cross fingers.. Die is echt heel leuk en verslavend! De eerste 3 van het plaatje speel ik echt nooit en zijn best saai.. maarja soms wil je wat..

Verder staat onder in beeld altijd; Telefoon, mail, safari en muziek.. Volgens mij kun je deze ook weizigen *in Itunes zelf, maar dat weet ik niet zeker* Maar ik vind het zo wel fijn eigenlijk..

Het sliden door de menu’s vind ik best wel fijn!! Super handig is het.. En ook het kantelen van het scherm is fijn.. Al is het in bed soms wat onhandig.. Dit kun je ook gewoon uitzetten.. Verder kan je nog kiezen als je melden wilt ontvangen van o.a facebook, twitter, je mail enzo.. Dit krijg je dan in je beginscherm en komt allemaal onder elkaar te staan.. Kun je lossliden wat je als eerste lezen wilt.. Super handig!!

Verder heb ik niet heel veel verstand van telefoons enzo, maar ik vind dit echt een fijne phone!! Zeker geen spijt dat ik hem genomen heb..

De kosten verschillen per abbo wat je afsluit en als je hem gewoon los koopt! daar kan ik niets over vertellen, en ga mijn eigen abbo kosten niet delen als jullie het niet erg vinden..Hihi!

Wat vinden jullie van deze phone en zouden jullie hem willen hebben?

Liefs

.

 

.

2 Reacties to “Mijn telefoon; Wat vind ik er van”

  1. beautyforgirls 22 december 2011 bij 21:13 #

    Deze is zo gaaf.
    Liefs, xx

  2. sofie 23 december 2011 bij 12:51 #

    wow jaloers, die zou ik zeker wel willen hebben! dat hoesje is ook superschattigšŸ™‚ ā™„

Geef een reactie

