Mijn eerste Wicc by Herome Nagellak

22 Dec

Van de week was ik bij de kruidvat aan het rondkoekeloeren.. Vaak kijk ik dan ook even in de rommelbakken met make up.. 9 van de 10 keer zit alles onder blush, oogschaduw of lipstick.. Maar deze keer viel het mee.. Zo viste ik dit lakje van Wicc eruit.. Er lagen nog meer Wicc lakjes in de rommelbak, maar ik nam alleen nummer 108 Canberra mee.. Een mooie paarse kleur..

Let niet op mijn waardeloze vingers.. Ik kan niet van die stomme velletjes afblijven.. *schaamschaam*

En wat vind ik van dit lakje? Ik vind hem best okay! Ik vind het fijn lakken, alleen wat streperig.. Verder dekt die erg goed.. Hierboven heb ik 2 laagjes aangebracht.. Maar 1 laagje was ook voldoende.. De prijs vind ik ook wel okay.. Normaal vind ik ze wat aan de dure kant, maar ze lagen nu in de bak voor € 5,- Ik heb het er wel voor over!

Wat vinden jullie van dit lakje en hebben jullie ook Wicc lakjes in de rommelbak bij de kruidvat?

Liefs

Eén reactie to “Mijn eerste Wicc by Herome Nagellak”

  1. beautyforgirls 22 december 2011 bij 16:08 #

    Dat is een mooi lakje.
    Liefs, xxx

Geef een reactie

