Aangenaam; Mijn naam is meneer Bril

21 Dec

Eigenlijk heb ik al jaren een bril.. Maar hebben jullie hem nog nooit gezien.. Vandaag tijd om kennis te maken met mijn brilhoofd..

Al vanaf mijn 16e loop ik met een bril rond, maar de straat er mee over gaan dat komt maar weinig voor.. Mij niet gezien.. Helaas gaat mijn sterkte iets achteruit en moet ik nu gewoon wel af en toe.. Zo gaat meneer bril op wanneer ik hoofdpijn heb, en wanneer ik stukken moet auto rijden.. Wel net zo veilig.. Dus vandaar nu dan de stap om jullie meneer bril te laten zien..

Okay, let niet op mijn rare mond.. ghehe

Dit is inmiddels mijn 3e bril.. Mijn eerste was zoo lelijk als de nacht en die was ik ook al naar 3 weken zat.. Wat resulteerde dat ik hem nooit, maar dan ook nooit op had.. Daarna een zwart montuur gehad, best klein.. waar ik best een dikke kop van kreeg.. En toen kwam dit plaatje in zich.. Geen echte Rayban maar hij lijkt er wel op.. Ik heb wel genoegen met een nepperd.. haha! Verder heb ik ook nog een super vette rayban zonnebril.. Hier heb ik gewoon glazen op sterkte in zitten.. Super naise!

Nouu genoeg kennis gemaakt met meneer bril..

Wat vinden jullie van mijn Nurddbril?

Liefs

4 Reacties to “Aangenaam; Mijn naam is meneer Bril”

  1. Vintagirie 21 december 2011 bij 16:39 #

    Wauw ik vind hem echt heel erg mooi!

  2. Josephine 21 december 2011 bij 16:54 #

    Gewoon doen joh, het is een superleuke bril!

  3. Amanda 21 december 2011 bij 21:46 #

    Leuk!

  4. sofie 22 december 2011 bij 16:13 #

    hihi ik vind het een echt leuke bril, staat je ook goed! mijn bril lijkt er wel wat op, die is ook van rayban🙂 ♥

Geef een reactie

