My Nails; Blue Glitter Nails

20 Dec

Vandaag maar weer eens een nail art.. Nadat ik mijn Special Effect Topper van Essence had gekocht, vond ik het wel weer eens tijd om mijn nagels leuk te doen!

Zoals 9 van de 10 keer weer gesponst.. Ik vind dat zo’n leuk effect!

Leuk die glitter zo!!

Okay let niet op mijn velletjes enzo, maar daar heb ik zoo snel last vann!!

Wat heb ik gebruikt;
* Catrice Nail Expert Smoothing Base Coat
* Hema long lasting nailpolish nr. 03
* Essence You Rock nr 03 Kings Of Mints
* DA Glam & Glitter nailpolish nr. 109
* Essence Effect Topper nr. 10 Glorious Aquarius

Wat vinden jullie van deze nailart? en zouden jullie dit dragen?

Liefs

10 Reacties to “My Nails; Blue Glitter Nails”

  1. Judith 20 december 2011 bij 15:12 #

    Leuke nail-art! Glorious Aquarius maakt hem erg mooi🙂

  2. Sweetbeautylife 20 december 2011 bij 18:55 #

    Zo leuk! Je zou het ook eens met rood en goud kunnen proberen erg leuk voor kerst!🙂

  3. Vintagirie 20 december 2011 bij 20:30 #

    Wauw, wat mooi. Hoe maak je zoiets?

  4. beautyforgirls 20 december 2011 bij 20:56 #

    Wat een mooi verloop, geef een mooi effect op de nagels. Heel mooi.
    Liefs, xxx

  5. marleen 20 december 2011 bij 21:04 #

    dankje voor je leuke reactie! idd heel stom!
    supermooie nailart!! ik denk dat ik heto ok maar eens
    een keertje met een spons ga doen. Dat ziet er echt zo mooi uit! xx

  6. petra 20 december 2011 bij 21:32 #

    Supermooie nagels!! Die glitters zijn zo leuk!!

  7. Jantje 20 december 2011 bij 21:46 #

    Wauw erg mooi!!

  8. sofie 22 december 2011 bij 16:12 #

    supermooi!! ♥

Trackbacks/Pingbacks

  1. Nail art: 10x glitterlak net even anders | Trendcollector - 8 augustus 2013

    […]  // 5. AnniesColors // 6. Lucia @ Pinterest // 7. HiSugarPlum  // 8. Jewsie Nails // 9. Whatevadude // 10. […]

Geef een reactie

