Geshopt & ontvangenn

17 Dec

Afgelopen week ben ik even met mijn mamsie de stad in geweest.. Zoals gewoonlijk kwam ik met niets thuis wat ik graag wou.. Helaas.. maaar ik kwam wel thuis met dit…

Allereerst dit lakje.. Van essence.. Ik had hem al op verschillende blogs langs zien komen.. Ik vond hem zo gaaf.. En ik had zo’n geluk, het was de laatste.. Verder kocht ik ook haar elastiekjes.. Die staan alleen niet op de foto..

Bij de Bijou Brigitte *schrijf je dat zo* kocht ik deze vette ketting.. Ik had hem laatst ook al gezien, maar nu ging die mee na huis.. Het is best een lange ketting, dus komt die mooi onder m’n sjaals weg, haha!

Verder kreeg ik deze week ook mijn gewonnen pakketje van Make-up And More.. En ik ben er zoo blij mee dat ik even ga laten zien wat ik gewonnen heb.. Het is een setje.. Een ring en oorbellen!

De ring..

En nog een keer de ring..

Oorbel en ring naast elkaar..

Oorbel in..

Ben er echt super blij mee.. En passen perfect bij mijn kleding die ik  in mijn vorige outfit post aan had..

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten?

Liefs

3 Reacties to “Geshopt & ontvangenn”

  1. beautyforgirls 17 december 2011 bij 17:30 #

    Die oorbellen, zo leuk!
    Liefs, xxx

  2. Laralaurenthia 18 december 2011 bij 21:22 #

    Wat leuk dat je laat zien hoe ze bij je staan. We vinden het leuk als we zien dat mensen er oprecht blij mee zijn. Veel plezier er nog van!

Geef een reactie

