Pakketje Zalando binnen

16 Dec

Het heeft de postbode een aantal ritjes naar ons huis gekost.. Maar ik heb m’n pakketje binnen!! Dinsdag was meneer de postbode eerst geweest.. Helaas was er niemand thuis en aangezien er getekend moest worden voor het pakketje werd het weer meegenomen.. Het zelfde geld voor woensdag.. Ik had er al behoorlijk de smoor in.. Er zat een briefje in de bus dat ze donderdag tussen 18.00 en 21.00 uur konden komen.. Toen ik om kwart over 6 thuis kwam van het werk en vol hoop vroeg als het er al was, zei mams kijk maar in de kamer.. En ja hoor daar stond ie!! Ooh wat was ik blij!!

Het werd geleverd in de standaart doos van Zalando.. Beetje jammer aangezien mijn doos maar 2 inieminie doosjes bevatte en een boekje van zalando zelf.. Beetje zonde van de grote doos..

Aller eerst het horloge.. Netjes verpakt in een stevig doosje..

En onder het doosje zat nog een doosje, met een zachte binnenkant.. Hierin past het horloge precies en zit die mooi stevig “vast”

.

.

.

En een aan foto.. Ik hou nu al van dit horloge!! de kleur is zooo moooi!!

En dan het doosje waar het armbandje in zat.. Dikke letters er op met dat het van O’neil is.. Ik hou der vann!!

En dan haal je het “deksel” er af en krijg je dit!! Mooi  mooi moooi!!

.

De sluiting.. Handige drukknoopjes!

Ik ben echt zo blij met beide dingen!! De kleuren zijn zo tof =D

De levering was echt best wel snel.. Donderdag had ik besteld en eigenlijk zou die dinsdag binnen zijn.. Als er iemand thuis was ghehe.. Ben erg tevreden.. Verder zat de doos ook netjes verpakt, en zat er plastic bij in zodat het niet zo ging schuiven enzo..

Hebben jullie wel eens wat bij Zalando besteld? en wat is jullie ervaring ermee?

Enn wat vinden jullie van mijn aankoopjes?

Liefs

5 Reacties to “Pakketje Zalando binnen”

  1. Desiree 16 december 2011 bij 20:18 #

    Wat een mooie aankopen🙂

    Mijn ervaringen met Zalando zijn ook prima, ik heb er 2x wat besteld.

  2. beautyforgirls 16 december 2011 bij 21:47 #

    Dat horloge is echt zo gaaf.
    Liefs, xxx

  3. marleen 16 december 2011 bij 23:06 #

    supermooie armband en horloge! die kleur van je horloge is prachtig! xx

  4. petra 17 december 2011 bij 11:10 #

    Mooie aankopen!! Ik vind het uurwerk in het echt supermooi, leuke kleur!!
    Ik bestelde er onlangs een jeans en had hem ook deze week binnen, zet het ook nog op men blog!

  5. sofie 17 december 2011 bij 12:55 #

    dat horloge is echt mooi, die kleur is prachtig! die armbandjes zij ook leuk ♥

Geef een reactie

