Michael Buble’s christmas

14 Dec

Ik ben al jaren gek op de muziek van Micheal Buble.. Heerlijk die band, zijn stem en z’n looks zijn ook altijd fijn!! Geweldig die man!! En vriendlief is het daar mee eens.. Altijd fijn, lekker samen muziek luisteren!! Vandaar dat ik dit even met jullie ga delen.. Mijn favoriete cd van het moment! De kerst cd van Michael Buble!! Vriendlief kwam er laatst mee aanzetten, en al was het nog wat vroeg voor de kerstsongs, hij ging toch even aan.. Sindsdien? Ik ben gek op die cd!!

Dus wil je leuke muziek tijdens het kerstdiner, of al vast in de stemming komen.. Check it outt

Geweldig nummer toch =D Dit is echt m’n favo nummer van de cd!! Heerlijk om te luisteren?

Zijn jullie al bekend met de kerst cd van Michael Buble? en wat vinden jullie er van?

Liefs

 

4 Reacties to “Michael Buble’s christmas”

  1. Myrthe 14 december 2011 bij 19:39 #

    Wat een mooi liedje! Ik had ‘m nog niet gehoord, maar hij is zo leuk!

  2. beautyforgirls 14 december 2011 bij 20:25 #

    Dat is een mooi liedje.
    Liefs, xxx

  3. Nathalie 15 december 2011 bij 15:31 #

    Ik hou ook van zijn stem, het heeft iets warms. Past goed bij kerst idd! x

  4. Martine 15 december 2011 bij 20:43 #

    Hij heeft inderdaad een heerlijke stem voor kerstnummers!
    x Martine

Geef een reactie

