My outfit; Girly girly

13 Dec

Dat ik geen meisje meisje ben hoef ik jullie vast niet te vertellen! Daarom graag vandaag een aplausje voor mijn outfit! Haha! Het was zo’n dagje dat ik lekker thuis was en lekker wat makkelijks aan wou.. Een rokje dus maar! *inplaats van de standaart chill broek haha *

Zonder dikke trui.. Voor het alleen op de bank hangen…

Met trui..

.

.

Close up van de trui! De knopen zijn heel tof =D

En het boven aanzicht!

Trui; Only
Shirt; Only
Rokje; Hema
Legging; Ter stal
Schoenen; Vans
Sjaal; Hema

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs!

6 Reacties to “My outfit; Girly girly”

  1. beautyforgirls 13 december 2011 bij 23:06 #

    Wat een leuke trui, de outfit staat je echt heel goed.
    Liefs, xxx

  2. Desiree 14 december 2011 bij 07:46 #

    Wat een leuke outfit!

  3. sofie 15 december 2011 bij 19:07 #

    leuke outfit, ik vind je trui echt geweldig! ♥

  4. petra 17 december 2011 bij 11:09 #

    Mooi!! Je ziet er tof uit met een rokje en de kleur van de trui!

  5. Laralaurenthia 18 december 2011 bij 21:29 #

    Die trui is echt leuk! Ik heb altijd moeite met leuke truien vinden.

Geef een reactie

